Współpraca

Formy współpracy

DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA – „WYNAJEM USŁUGI”

Forma współpracy, którą preferujemy. Organizator lub sponsor imprezy płaci nam za świadczoną usługę tzw. WYNAJEM, a korzystanie z wszystkich Atrakcji rekreacyjnych lub usługa gastronomiczna jest GRATIS dla uczestników imprezy.

DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA – „BILETOWANIE ORGANIZATORA”

Forma współpracy, którą również preferujemy jest to również bardzo popularna forma współpracy. Organizator lub sponsor imprezy płaci nam za świadczoną usługę tzw. WYNAJEM, a korzystanie z wszystkich Atrakcji rekreacyjnych lub usługa gastronomiczna jest GRATIS dla uczestników imprezy.

Natomiast organizator lub sponsor za korzystanie z wszystkich Atrakcji rekreacyjnych lub usługę gastronomiczną pobiera opłatę poprzez BILETOWANIE - SPRZEDAŻ CEGIEŁEK, w ten sposób znacząco zmniejsza poniesiony koszt wynajętej usługi lub nawet zarabia na „szczytny cel”.

DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWA – „NA ZAPROSZENIE ORGANIZATORA”

Uczestniczymy w organizowanych imprezach, na których sprzedajemy nasze usługi. W przypadku dużych cyklicznych imprez ponosimy opłatę dla organizatora tzw. PLACOWE lub udostępniamy bilety wstępu na nasze urządzenia, ewentualnie przekazujemy nagrody rzeczowe. Prosimy o informacje o wymaganiach i konkursie ofert.

INNA FORMA WSPÓŁPRACY

Organizator lub sponsor imprezy przedstawia nam swoją propozycję współpracy.

Zapraszamy do współpracy. Może następna impreza będzie Twoja?

Cennik

Cennik - nie posiadamy zwykłego cennika!

W zapytaniu o ceny naszych usług prosimy o sprecyzowanie następujących informacji:

  1. Data realizacji wydarzenia - wpływa na naszą dostępność i działania logistyczne
  2. Lokalizacja wydarzenia - wpływa na koszty transportu i obsługi
  3. Ilość zamawianych trakcji - wpływa na koszty transportu i obsługi
  4. Czas trwania wydarzenia - wpływa na koszty obsługi
  5. Dojazd na montaż Atrakcji - wpływa na koszty obsługi - czy można dojechać samochodem ze sprzętem, czy potrzebny będzie np. wózek transportowy
  6. Dostęp do prądu - wpływa to na cenę usługi (możemy zabezpieczyć zasilanie we własnym zakresie np. agregat prądotwórczy)

Wówczas możemy precyzyjnie określić finalną cenę danej usługi.

Serdecznie zapraszamy do zapytań !!!

FAQ

Jak się ubrać, aby bezpiecznie i komfortowo korzystać z urządzeń rekreacyjnych?

Zabawa na urządzeniach dostępnych na imprezach z oferty Park Fantazy jest pełna aktywności i ruchu, dlatego warto wybrać komfortowy strój a zarazem bezpieczny na poszczególnych Atrakcjach. Na wszystkie urządzenia uczestnicy zabaw wpuszczani są bez obuwia, na zjeżdżalnie zalecane są stroje sportowe (bluza/koszula z długim rękawem, spodnie/legginsy oraz skarpetki – aby zminimalizować hamowanie poprzez tarcie przy zjazdach i wyeliminować ewentualne otarcia).

Czy są limity wiekowe dla osób korzystających z urządzeń rekreacyjnych?

Zabawa na urządzeniach dostępnych na imprezach z oferty Park Fantazy jest pełna aktywności i ruchu, dlatego warto wybrać komfortowy strój a zarazem bezpieczny na poszczególnych Atrakcjach.
Na wszystkie urządzenia uczestnicy zabaw wpuszczani są bez obuwia, na zjeżdżalnie zalecane są stroje sportowe (bluza/koszula z długim rękawem, spodnie/legginsy oraz skarpetki – aby zminimalizować hamowanie poprzez tarcie przy zjazdach i wyeliminować ewentualne otarcia).

Czy cena usługi obejmuje transport i obsługę urządzeń?

Rosnące ceny paliwa, czyli koszty transportu spowodowały, że dojazd na miejsce imprezy jest droższy, dlatego przy składanych zamówieniach na urządzenia każda impreza ustalana jest indywidualnie podczas negocjacji i ostateczna cena za usługę zostaje uwzględniona w umowie: koszty dojazdu mogą być wliczone w cenę usługi zależy to głownie od ilości zamówionych „ATRAKCJI”, czyli końcowej ceny usługi oraz czasu usługi i odległości od naszej siedziby do miejsca imprezy, przy zamówieniach jednostkowych kosztów niestety nie da się zmniejszyć, dlatego proponujemy zamawiać kilka urządzeń – wówczas jest taniej. Preferujemy i przyjęliśmy czas świadczonych usług na 6 godzin usługi, – jako rzeczywisty czas korzystania z „ATRAKCJI”, oprócz wyżej opisanego transportu usługa obejmuje:

  • montaż sprzętu do 2/h przed rozpoczęciem imprezy,
  • pełną gotowość do zabawy na około 1h przed imprezą,
  • pełną obsługę „ATRAKCJI” w trakcie trwania imprezy,
  • demontaż sprzętu do 2/h po zakończeniu imprezy,
  • stosowne atesty na urządzenia, które tego wymagają,
  • ubezpieczenie OC,
  • fantastyczną zabawę i zadowolenie klienta.

Czy możliwe jest korzystanie z urządzeń w razie niesprzyjającej pogody?

W przypadku niesprzyjającej pogody np. silne powiewy wiatru urządzenia nie mogą być eksploatowane ze względu na bezpieczeństwo uczestników, ale są w ciągłej gotowości do użycia. Opady deszczu, gdy nie są obfite, nie utrudniają znacząco przebiegu imprezy. Urządzenia są na bieżąco przygotowywane (osuszane) do eksploatacji.

Większość posiadanych przez nas urządzeń może być używanych podczas niewielkiego deszczu tzw. mżawki. Nie przeszkadza to uczestnikom, a przy słonecznej pogodzie jest wręcz radością dla dzieci.

Czy gdy zamówię usługę na 2-3 godziną imprezę to zapłacę mniej?

Zamówienie usługi na czas krótszy niż przyjęte standardowe 6 godzin usługi niestety nie spowoduje proporcjonalnej obniżki ceny usługi, bowiem koszt i czas, jaki musimy przeznaczyć na dojazd na miejsce imprezy oraz koszty obsługi montaż i demontaż „ATRAKCJI” jest zawsze taki sam i to nie jest zależne od ilości godzin. Czas usługi może być inny od przyjętych standardowych 6 godzin, ale każda impreza musi być konkretnie indywidualnie ustalona i uwzględniona w umowie, która jest dla obu stron gwarancją usługi na ustalonych warunkach.

Jakie jest potrzebne napięcie elektryczne do zasilania urządzeń rekreacyjnych i innych sprzętów?

Dysponujemy przedłużaczami jednofazowymi o długości do 50m do każdego urządzenia, jednak najlepiej, aby w pobliżu urządzeń był dostęp do źródła napięcia jednofazowego 230 V, zabezpieczonego wyłącznikiem nad prądowym min. C10 lub B16 (przynajmniej 2KW/ 230V/16A) najlepiej kilku źródeł (w zależności od ilości planowanych urządzeń).

Do Małej Gastronomi do Lodów Włoskich oraz GOFRÓW potrzebne jest źródło napięcia trójfazowego 3×230 V, (tzw. SIŁA) zabezpieczona wyłącznikiem nad prądowym min. C16 lub B25 (przynajmniej po 5 kW / 400V/ 25A).

Na większe imprezy gdzie zamawiane są zestawy powyżej 3 urządzeń posiadamy przedłużacze trójfazowe tzw. siłowe (prąd max. 25A)(tj. na 400V/ 25A) o długości 50m i rozdzielnice siłowe 400V na 230V, z których możemy zbudować własne linie zasilania do urządzeń – wówczas jest mniejszy spadek napięcia oraz mniejsza plątanina kabli na terenie imprezy oraz mniej korowodów z ich zabezpieczaniem.

Jaki jest czas świadczonej usługi i co wliczone jest w cenę usługi?

Na miejsce imprezy wyjeżdżamy z kilkugodzinnym wyprzedzeniem niezbędnym na dojazd na miejsce imprezy z uwzględnieniem czasu na ewentualne „przygody” podczas drogi (roboty drogowe na trasie, awaria samochodu – złapanie tzw. gumy/kapcia itp.), oraz czas na zamontowanie sprzętu na imprezie tak, aby być gotowym do pracy o określonej przez Państwa godzinie!

Dlatego preferujemy i przyjęliśmy czas świadczonych usług na 6 godzin usługi – jako rzeczywisty czas korzystania z „ATRAKCJI”. Oprócz wyżej wymienionego czasu dojazdu świadczone usługi obejmują:

  • montaż sprzętu do 2/h przed rozpoczęciem imprezy,
  • pełną gotowość do zabawy na około 1h przed imprezą,
  • pełną obsługę „ATRAKCJI” w trakcie trwania imprezy,
  • demontaż sprzętu do 2/h po zakończeniu imprezy,
  • stosowne atesty na urządzenia, które tego wymagają,
  • ubezpieczenie OC,
  • fantastyczną zabawę satysfakcję i zadowolenie klienta.

Czy w cenę zamawianej usługi wliczona jest obsługa?

Celem naszego działania jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, nasza cena usługi obejmuje koszt obsługi osób do urządzeń w trakcie trwania imprezy. Dlatego korzystając z naszych usług otrzymają Państwo kompleksową obsługę nie tylko usługę urządzenia. Nasi pracownicy posiadają identyfikatory firmowe z LOGO Park Fantazy lub stroje firmowe, mogą też być ubrani w stroje zamawiającej nas firmy, ewentualnie będą ubrani według klimatu imprezy lub innych ustaleń.

Nasza usługa w cenie obejmuje:

  • przyjęty standardowy 6-godzinny czas usługi, lub inny czas w/g ustalenia,
  • montaż sprzętu do 2/h przed rozpoczęciem imprezy,
  • pełną gotowość do zabawy na około 1h przed imprezą,
  • pełną obsługę „ATRAKCJI” w trakcie trwania imprezy,
  • demontaż sprzętu do 2/h po zakończeniu imprezy,
  • stosowne atesty na urządzenia, które tego wymagają,
  • ubezpieczenie OC,
  • fantastyczną zabawę, satysfakcję i zadowolenie klienta.

Czy firma posiada ubezpieczenie, czy atrakcje są bezpieczne?

Nasza firma posiada ubezpieczona OC od ewentualnych zawinionych wypadków. Wszystkie nasze „ATRAKCJE”, które tego wymagają posiadają stosowne atesty, które są odnawiane na każdy rok. Nasi pracownicy są odpowiednio przeszkoleni, zwracają uwagę na odpowiednią ilość osób, jakie jednocześnie mogą bawić się na danym urządzeniu – dlatego wpuszczana jest odpowiednia ilość osób na dane urządzenie na określony czas.

Ubezpieczenie nie obejmuje jednak uczestników imprezy znajdujących się pod wpływem alkoholu, ubezpieczenie nie obejmują też celowego niszczenia urządzeń przez uczestników imprezy, stąd za wszelkie uszkodzenia sprzętu podczas imprezy wynikające w skutek celowego działania ich uczestników – odpowiada Zleceniodawca zwracając nam koszt naprawy urządzenia.

Czy można zrobić rezerwację sprzętu na zaplanowany termin imprezy?

Można zarezerwować „ATRAKCJE” na zaplanowany termin, realizacja zamówienia powinna być poprzedzona wpłaceniem zwyczajowego ZADATKU na poczet zamawianej usługi. W celu rezerwacji naszych usług i zapewnienia późniejszej realizacji zamówionych usług przez naszą firmę w ustalonym terminie preferujemy dokonanie przelewu bankowego na dokument sprzedaży wystawiony na zasadzie PRO FORMA, (w kwocie 50% brutto zamawianej usługi).

Wpłata ta zostanie uznana, jako zwyczajowy ZADATEK, a termin pozostałej płatności określi umowa usługi. Wpłacenie zadatku jest gwarancją zrealizowania zamówionej usługi w określonym terminie i zabezpiecza obie strony umowy.

Na jakich zasadach i w jakim terminie powinna nastąpić płatność za usługę zamówioną w firmie Park Fantazy?

W celu rezerwacji usługi i zapewnienia późniejszej realizacji zamówionych usług przez naszą firmę w ustalonym terminie preferujemy dokonanie przelewu bankowego na dokument sprzedaży wystawiony na zasadzie PRO FORMA, (w kwocie 50% brutto zamawianej usługi). Wpłata ta zostanie uznana, jako zwyczajowy ZADATEK, a termin pozostałej płatności określi umowa.

Z wręczeniem zadatku wiążą się skutki zarówno dla wręczającego, jak i otrzymującego zadatek. Celem zadatku jest zabezpieczenie wykonania umowy przez każdą ze stron. Wpłacenie zadatku jest gwarancją zrealizowania zamówionej usługi w określonym terminie. W przypadku opóźnienia płatności mamy prawo naliczać odsetki ustawowe.

Ważne informacje

Warunki wynajmu

Świadczymy usługi wynajmu Atrakcji do 6 godzin pracy na miejscu imprezy (plus montaż, demontaż), niektóre usługi posiadają inny czas realizacji (usługi animacyjne oraz gastronomiczne).

Nasza ekipa dojeżdża na miejsce odpowiednio wcześniej, tak aby uzyskać gotowość do pracy na około 30 minut przed rozpoczęciem imprezy.

Gwarantujemy pełną obsługę (montaż, demontaż, opiekę nad imprezowiczami) - nawet przy wynajmie tylko jednego urządzenia !!!

Nasi pracownicy obsługujący Atrakcje posiadają KAMIZELKI koloru zielonego i mają napis „OBSŁUGA"

Wszystkie urządzenia, które tego wymagają, posiadają aktualne atesty.

Wymagania techniczne

Zamawiając Atrakcje, prosimy o zwrócenie uwagi czy na miejscu instalacji urządzeń są odpowiednie warunki techniczne i zapewnienie odpowiedniej drogi dojazdowej do miejsca, w którym będą rozstawione atrakcje - dojazd samochodem dostawczym o ładowności do 3,5 T, lub samochodem dostawczym z przyczepą (szerokość i wysokość w bramach lub przy budynkach)

Istnieje także możliwość dowozu Atrakcji w miejsca trudno dostępne (np. ogród lub wąska bramka) za pomocą wózków transportowych, prosimy jednak o wcześniejszą informację, aby nasz dział techniczny mógł się jak najlepiej przygotować do takiej sytuacji.

Teren powinien być równy i prosty (utwardzony, bez licznych i niskich drzew, najlepiej trawiasty), oczyszczony z ostrych przedmiotów (kamienie, szkło) mogących uszkodzić urządzenia lub zagrozić bezpieczeństwu osób korzystających z Atrakcji.

Duże urządzenia pneumatyczne wymagają solidnego zakotwiczenia w podłożu (ze względów bezpieczeństwa), dlatego najlepszym miejscem jest teren trawiasty w który bez problemów można wbijać „śledzie–kotwy”.

Istnieje także możliwość rozłożenia urządzeń nawet na tartanie lub betonie, prosimy jednak o wcześniejszą informację, aby nasz dział techniczny mógł się jak najlepiej przygotować do takiej sytuacji.

Na miejscu musi być zapewniony dostęp do źródła prądu 230V przy niewielkiej ilości Atrakcji lub 400V (w zależności od ilości planowanych urządzeń). Prosimy jednak o wcześniejsze konsultację, aby nasz dział techniczny mógł się jak najlepiej przygotować do takiej sytuacji.

Całkowite zapotrzebowanie prądowe określane jest po ustaleniu liczby zamawianych Atrakcji.

Punkt dostępu prądu powinien być oddalony max 40m od pierwszego urządzenia. W przypadku rozproszenia urządzeń po terenie prosimy o wcześniejszą informację.

Więcej szczegółowych informacji odnośnie zapotrzebowania prądowego znajduje się w zakładce FAQ.

W przypadku braku możliwości podłączenia urządzeń do prądu w naszej ofercie znajdują się także agregaty prądotwórcze, które skutecznie rozwiązują ten problem – prosimy o wcześniejsze zgłoszenie zapotrzebowania na Agregat.

Warunkiem realizacji zamówienia jest podpisanie umowy oraz wpłata ZADATKU w wysokości 40% wartości zamówienia brutto.

Pobrana zaliczka w formie Zadatku jest gwarancją zrealizowania zamówienia w terminie.

Transport

Koszt transportu na miejsce imprezy (dotyczy lokalizacji 50 km poza Lublinem) ustalany jest indywidualnie.

Ubezpieczenie OC

Posiadamy aktualne ubezpieczenie OC firmy w PZU.

Zadzwoń

Tel: +48 609 403 731

Wyślij wiadomość

Biuro: info@parkfantazy.pl

Gdzie działamy?

Firma Park Fantazy jest firmą rodzinną posiadamy siedzibę w mieście Lublin.

PARK FANTAZY

Firma „PARK FANTAZY” zajmuje się organizacją i obsługą imprez plenerowych tj. zabaw dla dzieci oraz dla dorosłych. Zapewniamy różne Atrakcje na imprezy plenerowe oraz w razie potrzeby na imprezy w pomieszczeniach.

Na skróty

Zadzwoń: 609 403 731