Tel: +48 609 403 731 | Mail: info@parkfantazy.pl |
Tel: +48 609 403 731 | Mail: info@parkfantazy.pl |
Forma współpracy, którą preferujemy. Organizator lub sponsor imprezy płaci nam za świadczoną usługę tzw. WYNAJEM, a korzystanie z wszystkich Atrakcji rekreacyjnych lub usługa gastronomiczna jest GRATIS dla uczestników imprezy.
Forma współpracy, którą również preferujemy jest to również bardzo popularna forma współpracy. Organizator lub sponsor imprezy płaci nam za świadczoną usługę tzw. WYNAJEM, a korzystanie z wszystkich Atrakcji rekreacyjnych lub usługa gastronomiczna jest GRATIS dla uczestników imprezy.
Natomiast organizator lub sponsor za korzystanie z wszystkich Atrakcji rekreacyjnych lub usługę gastronomiczną pobiera opłatę poprzez BILETOWANIE - SPRZEDAŻ CEGIEŁEK, w ten sposób znacząco zmniejsza poniesiony koszt wynajętej usługi lub nawet zarabia na „szczytny cel”.
Uczestniczymy w organizowanych imprezach, na których sprzedajemy nasze usługi. W przypadku dużych cyklicznych imprez ponosimy opłatę dla organizatora tzw. PLACOWE lub udostępniamy bilety wstępu na nasze urządzenia, ewentualnie przekazujemy nagrody rzeczowe. Prosimy o informacje o wymaganiach i konkursie ofert.
Organizator lub sponsor imprezy przedstawia nam swoją propozycję współpracy.
Zapraszamy do współpracy. Może następna impreza będzie Twoja?
W zapytaniu o ceny naszych usług prosimy o sprecyzowanie następujących informacji:
Wówczas możemy precyzyjnie określić finalną cenę danej usługi.
Serdecznie zapraszamy do zapytań !!!
Świadczymy usługi wynajmu Atrakcji, które standardowo trwają do 4-6 godzin trwania imprezy (plus praca na miejscu imprezy - montaż, demontaż) - niektóre usługi posiadają inny czas realizacji (usługi animacyjne oraz gastronomiczne).
Nasza ekipa dojeżdża na miejsce odpowiednio wcześniej, tak aby uzyskać gotowość do pracy na około 30 minut przed rozpoczęciem imprezy.
Gwarantujemy pełną obsługę (montaż, demontaż, nadzór nad imprezowiczami) - nawet przy wynajmie tylko jednego urządzenia !!!
Nasi pracownicy obsługujący Atrakcje posiadają KAMIZELKI koloru zielonego i mają napis „OBSŁUGA"
Wszystkie urządzenia, które tego wymagają, posiadają aktualne atesty.
Koszt transportu na miejsce imprezy do 50 km od Lublina jest GRATIS, natomiast koszt dojazdu powyżej 50 km poza Lublin ustalany jest indywidualnie.
Urządzenia rekreacyjne posiadają wagę od około 100 do 400 kg dlatego zamawiając Atrakcje, prosimy o zwrócenie uwagi czy na miejscu instalacji urządzeń są odpowiednie warunki techniczne i zapewnienie odpowiedniej drogi dojazdowej do miejsca, w którym będą rozstawione Atrakcje - dojazd samochodem dostawczym o ładowności do 3,5 tony, lub samochodem dostawczym z przyczepą (szerokość i wysokość w bramach lub przy budynkach)
Istnieje także możliwość dowozu Atrakcji w miejsca trudno dostępne (np. ogród lub wąska bramka) za pomocą wózków transportowych, prosimy jednak o wcześniejszą informację, aby nasz dział techniczny mógł się jak najlepiej przygotować do takiej sytuacji.
Teren pod urządzenia rekreacyjne powinien być płaski i równy (utwardzony, najlepiej trawiasty bez licznych i niskich drzew), oczyszczony z ostrych przedmiotów (metalowe przedmioty, kamienie, szkło itp.) mogących uszkodzić urządzenia lub zagrozić bezpieczeństwu osób korzystających z Atrakcji.
Duże urządzenia pneumatyczne wymagają solidnego zakotwiczenia w podłożu (ze względów bezpieczeństwa), dlatego najlepszym miejscem jest teren trawiasty w który bez problemów można wbijać „śledzie–kotwy”.
Istnieje także możliwość rozłożenia urządzeń nawet na tartanie lub betonie (z możliwością przymocowania do infrastruktury w miejscu imprezy), prosimy jednak o wcześniejszą informację, aby nasz dział techniczny mógł się jak najlepiej przygotować do takiej sytuacji.
Większość Atrakcji wymaga stałego podłączenia do sieci energii elektrycznej o odpowiedniej mocy:
Całkowite zapotrzebowanie prądowe określane jest po ustaleniu liczby zamawianych Atrakcji.
Gniazda elektryczne powinny znajdować się maksymalnie do 40 metrów od pierwszego urządzenia, a kolejne powinny być rozlokowane w niedalekiej odległości, gdyż przy większych odległościach mogą nastąpić spadki napięcia powodujące awarie - poprzez przegrzewanie/wybijanie bezpieczników.
W przypadku rozproszenia urządzeń po terenie imprezy prosimy o wcześniejszą informację, aby nasz dział techniczny mógł się jak najlepiej przygotować do takiej sytuacji.
Więcej szczegółowych informacji odnośnie zapotrzebowania prądowego znajduje się w zakładce FAQ.
W przypadku braku możliwości podłączenia urządzeń do energii elekktrycznej w naszej ofercie znajdują się także agregaty prądotwórcze, które skutecznie rozwiązują ten problem – prosimy o wcześniejsze zgłoszenie zapotrzebowania na Agregat.
Warunkiem realizacji zamówienia jest zawarcie umowy oraz wpłata tzw. Zaliczki w formie zwyczajowego ZADATKU w wysokości 40% wartości zamówienia brutto.
Pobrana Zaliczka w formie ZADATKU jest gwarancją zrealizowania zamówionej usługi w określonym terminie i zabezpiecza obie strony umowy.
W przypadki pojawienia się złych warunków atmosferycznych tj. silne podmuchy wiatru, opady deszczu lub burza - uczestnicy nie mogą korzystać z Atrakcji - wówczas obsługa odpowiednio zabezpiecza Atrakcje, a gdy przyczna ustapi Atrakcje są ponownie przywracane do urzytkowania.
Posiadamy aktualne ubezpieczenie tzw. OC firmy (Odpowiedzialność Cywilna - w przypadku wystąpienia zawinionych szkód spowodowanych przez firmę) w firmie PZU.
Czy można zrobić rezerwację sprzętu na zaplanowany termin imprezy?
Można zarezerwować „ATRAKCJE” na zaplanowany termin, realizacja zamówienia powinna być poprzedzona wpłaceniem tzw. Zaliczki w formie zwyczajowego ZADATKU (w kwocie 40% brutto zamawianej usługi) na poczet zamawianej usługi.
W celu rezerwacji naszych usług i zapewnienia późniejszej realizacji zamówionych usług przez naszą firmę w ustalonym terminie preferujemy dokonanie przelewu bankowego.
Wpłata tzw. Zaliczki zostanie uznana, jako zwyczajowy ZADATEK, a termin pozostałej płatności określi umowa usługi.
Wpłacenie ZADATKU jest gwarancją zrealizowania zamówionej usługi w określonym terminie i zabezpiecza obie strony umowy.
Jak się ubrać, aby bezpiecznie i komfortowo korzystać z urządzeń rekreacyjnych?
Zabawa na urządzeniach dostępnych na imprezach z oferty Park Fantazy jest pełna aktywności i ruchu, dlatego warto wybrać komfortowy strój, a zarazem bezpieczny na poszczególnych Atrakcjach.
Na wszystkie urządzenia uczestnicy zabaw wpuszczani są bez obuwia, na zjeżdżalnie zalecane są stroje sportowe (bluza/koszula z długim rękawem, spodnie/legginsy oraz skarpetki – aby zminimalizować hamowanie poprzez tarcie przy zjazdach i wyeliminować ewentualne otarcia).
Czy są limity wiekowe dla osób korzystających z urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych?
Praktycznie niema przeciwskazań, aby z urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych korzystały dzieci, młodierz jak też osoby dorosłe, jednak ze wzgledów bezpieczeństwa klasyfikujemy uczestników na grupy wiekowe oraz ilościowe.
Niektóre urządzenia są również specyficzne i przeznaczone typowo dla dzieci np. suchy basen z piłeczkami, karuzela krzesełkowa czy kolejka szynowa.
Czy cena usługi obejmuje transport i obsługę urządzeń?
Rosnące ceny paliwa, czyli koszty transportu spowodowały, że dojazd na miejsce imprezy jest droższy, dlatego przy składanych zamówieniach na urządzenia każda impreza ustalana i wyceniana jest indywidualnie.
Podczas konsultacji zostaje ustalona ostateczna cena za usługę i będzie ona uwzględniona w umowie: koszty dojazdu mogą być wliczone w cenę usługi zależy to głownie od ilości zamówionych „ATRAKCJI”, czyli końcowej ceny usługi oraz czasu usługi i odległości od naszej siedziby do miejsca imprezy.
Przy zamówieniach jednostkowych kosztów niestety nie da się zmniejszyć, dlatego proponujemy zamawiać kilka urządzeń – wówczas jest taniej. Preferujemy i przyjęliśmy czas świadczonych usług zazwyczaj do 6 godzin usługi, – jako rzeczywisty czas korzystania z „ATRAKCJI”, oprócz wyżej opisanego transportu usługa obejmuje:
Czy możliwe jest korzystanie z urządzeń w razie niesprzyjającej pogody?
W przypadku niesprzyjającej pogody np. silne powiewy wiatru urządzenia nie mogą być eksploatowane ze względu na bezpieczeństwo uczestników (wówczas należy spościć powietrze), ale urządzenia są w ciągłej gotowości do ponownego użycia.
Większość posiadanych przez nas urządzeń może być używanych podczas niewielkiego deszczu tzw. mżawki. Nie przeszkadza to uczestnikom, a przy słonecznej pogodzie jest wręcz radością dla dzieci.
Natomiast gdy opady deszczu się pojawią lecz nie są ciągłe i obfite, nie utrudniają znacząco przebiegu imprezy. Urządzenia są na bieżąco (osuszane) przygotowywane do eksploatacji.
Jaka jest potrzebna energia elektryczna do zasilania urządzeń rekreacyjnych i innych sprzętów?
Do każdej Atrakcji dmuchanej wymagane jest stałe podłączenie do sieci energii elektrycznej przynajmniej 2KW/ 230V/16A.
Dysponujemy przedłużaczami jednofazowymi o długości do 50m do każdego urządzenia, jednak najlepiej, aby w pobliżu urządzeń był dostęp do źródła napięcia jednofazowego 230 V, zabezpieczonego wyłącznikiem nadprądowym min. C10 lub B16 (przynajmniej 2KW/ 230V/16A) najlepiej kilku źródeł (w zależności od ilości planowanych urządzeń).
Do Małej Gastronomi do Lodów Włoskich oraz GOFRÓW potrzebne jest źródło napięcia trójfazowego 3×230 V, (400 V tzw. SIŁA) zabezpieczona wyłącznikiem nadprądowym min. C16 lub B25 (przynajmniej po 5 kW / 400V/ 25A).
Na większe imprezy gdzie zamawiane są zestawy powyżej 3 urządzeń posiadamy przedłużacze trójfazowe tzw. siłowe (prąd max. 25A)(tj. na 400V/ 25A) o długości 50m i rozdzielnice siłowe 400 V na 230 V, z których możemy zbudować własne linie zasilania do urządzeń – wówczas jest mniejszy spadek napięcia oraz mniejsza plątanina kabli na terenie imprezy oraz mniej korowodów z ich zabezpieczaniem.
Jaki jest czas świadczonej usługi i co wliczone jest w cenę usługi?
Na miejsce imprezy wyjeżdżamy z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym niezbędnym na dojazd na miejsce imprezy z uwzględnieniem czasu na ewentualne „przygody” podczas drogi (roboty drogowe na trasie, awaria samochodu – złapanie tzw. gumy/kapcia itp.), oraz czas na zamontowanie sprzętu na imprezie tak, aby być gotowym do pracy o określonej przez Państwa godzinie!
Dlatego preferujemy i przyjęliśmy czas świadczonych usług do 6 godzin usługi – jako rzeczywisty czas korzystania z ATRAKCJI. Oprócz wyżej wymienionego czasu dojazdu świadczone usługi obejmują:
Czy w cenę zamawianej usługi wliczona jest obsługa?
Celem naszego działania jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, nasza cena usługi obejmuje koszt obsługi osób do „nadzorowania ATRAKCJI” w trakcie trwania imprezy. Dlatego korzystając z naszych usług otrzymają Państwo kompleksową obsługę nie tylko usługę urządzenia.
Nasi pracownicy posiadają identyfikatory firmowe z LOGO Park Fantazy lub kamizelki firmowe z napisem OBSŁUGA, mogą też być ubrani w stroje zamawiającej nas firmy, ewentualnie będą ubrani w stroje nawiązujące do klimatu imprezy.
Nasza usługa w cenie obejmuje:
Czy firma posiada ubezpieczenie, czy atrakcje są bezpieczne?
Nasza firma posiada ubezpieczona OC Firmy od ewentualnych zawinionych wypadków. Wszystkie nasze „ATRAKCJE”, które tego wymagają posiadają stosowne atesty, które są odnawiane na każdy rok.
Nasi pracownicy są odpowiednio przeszkoleni „nadzoróją ATRAKCJE” zwracają uwagę na odpowiednią ilość osób, jakie jednocześnie mogą bawić się na danym urządzeniu – dlatego wpuszczana jest odpowiednia ilość osób na dane urządzenie na określony czas.
Ubezpieczenie nie obejmuje jednak uczestników imprezy znajdujących się pod wpływem alkoholu, ubezpieczenie nie obejmują też celowego niszczenia urządzeń przez uczestników imprezy, stąd za wszelkie uszkodzenia sprzętu podczas imprezy wynikające w skutek celowego działania ich uczestników – odpowiada Zleceniodawca zwracając nam koszt naprawy urządzenia.
Co będzie z płatnością za zamówienie usługi i imprezą w razie złej pogody?
Warunkiem realizacji zamówienia usługi jest zawarcie umowy oraz wpłata tzw. Zaliczki w formie zwyczajowego ZADATKU w wysokości 40% wartości zamówienia brutto. Pobrana Zaliczka w formie ZADATKU jest gwarancją zrealizowania zamówionej usługi w określonym terminie i zabezpiecza obie strony umowy. W przypadku rezygnacji z usługi zamawiający ponosi koszt zwyczajowego ZADATKU.
Jeżeli na termin zamówionej imprezy spodziewana jest zła pogoda - np. deszczowa, proponujemy dwie możliwości:
Warunki pogodowe nie są podstawą do odstąpienia od umowy. W przypadku rezygnacji z usługi w dniu imprezy zamawiający ponosi pełne koszty usługi. Obsługa imprezy wiąże się bowiem z zaangażowaniem wielu osób i poniesionymi kosztami wyjazdu, co za tym idzie nie jest możliwe anulowanie umowy wynajmu usługi w dniu trwania imprezy ze względu na złą pogodę.
Natomiast jeśli jednak w trakcie imprezy lub pod jej koniec spadnie deszcz nasza ekipa ma dużo więcej pracy związanej z demontażem mokrego sprzętu. Następnie musimy także dodatkowo wysuszyć Atrakcje po imprezie, co generuje dodatkowe czynności i koszty za co klient nie jest obciążany.
DODATKOWE INFORMACJE
Jest też wiadomość optymistyczna z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że często zła prognoza pogody po prostu się nie sprawdza. Na pocieszenie informujemy, że większość posiadanych przez nas urządzeń może działać nawet podczas niewielkiego deszczu tzw. lekka mżawka nie przeszkadza uczestnikom zabawy, a przy słonecznej pogodzie jest wręcz radością dla dzieci.
Opady deszczu, gdy nie są obfite, nie utrudniają znacząco przebiegu imprezy. Atrakcje są na bieżąco przygotowywane (osuszane) i udostępniane do eksploatacji.
W przypadku silnego wiatru (np. nadchodzącej burzy) urządzenia nie mogą być eksploatowane ze względu na zagrożenie bezpieczeństwa uczestników (urządzenia należy wyłączyć i spościć z nich powietrze), ale są w ciągłej gotowości do ponownego użycia, a gdy warunki pogodowe ulegną poprawie następuje ponowne nadmuchanie Atrakcji i udostępnienie ich do dalszego użytkowania.
Czy gdy zamówię usługę na 2-3 godziną imprezę to zapłacę mniej?
Zamówienie usługi na czas krótszy niż przyjęty standardowy czas zazwyczaj do 6 godzin usługi niestety nie spowoduje proporcjonalnej obniżki ceny usługi, bowiem koszt i czas, jaki musimy przeznaczyć na dojazd na miejsce imprezy oraz koszty obsługi montaż i demontaż oraz „nadzorowanie ATRAKCJI” jest zawsze taki sam i to nie jest zależne od ilości godzin imprezy.
Czas usługi może być inny od przyjętych standardowych do 6 godzin, ale każda impreza musi być konkretnie indywidualnie ustalona i uwzględniona w umowie, która jest dla obu stron gwarancją usługi na ustalonych warunkach.
Na jakich zasadach i w jakim terminie powinna nastąpić płatność za usługę zamówioną w firmie Park Fantazy?
Płatność za usługę powinna nastapić zgodnie z umową i ustalonym terminem płatności na wystawionej fakturze.
Natomiast w przypadku opóźnienia płatności mamy prawo naliczać odsetki ustawowe.